TA Turist BitolaTA Turist Bitola
Заборавена лозинка?

Bela Jela 4* 🚕

Достапни соби

Не се пронајдени соби
Хотел
4 ѕвезди
СРБИЈА
Луковска бања
3 ноќи

Цените се по лице на ден во двокреветна соба ( минимум 3 ноќевања ) ПОЛНИ ПАНСИОНИ

термини Основен БО пакет дополнителен БО ден
Јануар-Март 52 € 65 €
Април 54 € 67 €
Мај 60 € 73 €
Јуни 62 € 75 €
Јули-Август 63 € 76 €
Септември 60 € 73 €
Октомври 58 € 71 €
Ноември-Декември 56 € 69 €

Цени во €, се плаќа во денари 1€ = 62 денари
Основниот БО ден значи престој од 3 или повеќе дена, а дополнителниот ден БО значи престој од 5 или повеќе денови.

Цените се по лице на ден (полн пансион) во двокреветни стандардни соби
– Доплата за еднокреветна соба: 13 € на ден
– Доплата за апартман 13 € по лице на ден
– Доплата за лукс апартман 22 € по лице на ден.

Услови за деца:
– Бесплатен престој до 5 години,
– Од 5-10 години: 50% од наведените цени,
– 10 години и постари: ја плаќаат целата цена на престојот.

Во цената Е вклучено:
Полн пансион ( појадок, ручек, вечера )
Користење надворешен и внатрешен базен
Користење Валнес центар
Безжичен интернет

Во цената НЕ Е вклучено:
Превоз
Патничко осигурување
Пијалок за време на оброците

100% авансно плаќање, најмалку 15 дена пред пристигнувањето

Основниот BO ден вклучува:
– Сместување во стандардни двокреветни соби (ТВ, минибар, бањарки, фен за коса)
– Лекарски прегледи од дежурни лекари;
– Балнеотерапија: капење во лековита вода (внатрешни џакузи базени, надворешни базени, „вирови“ во Горња Бања – место на природен извор на термална вода), терапија со хидрокинеза (групни вежби во базен со лековита вода);
– Секојдневна употреба на Велнес центарот: финска сауна, био сауна, парна бања, солена бања соба, тепидариум;
– Секојдневно користење на сала за забава и рекреација, теретана и спортски терени;
– Секојдневно користење на игротека за деца;
– Програма за анимација со рекреативен терапевт: групни вежби во фитнес сала и на отворено;
–  Полупансион (појадок-вечера), шведска маса за двата оброка;
– Безжичен интернет;
– Локални даноци.

Дополнителниот БО ден вклучува:
– Основен БО ден + четири терапии дневно (за време на викендите и празниците):
– Хидромасажа во лековита вода (бисерна купка);
– Примена на лековита кал (до 2 апликации);
– Електротерапија (дијадинамика, интерферентни струи, TENS, ултразвук, Solux светилка, мускули стимулатор, Bioptron ламба);
– Рачна (рачна) масажа – сегментална

Луковска Бања се наоѓа на југот од Србија, на источните падини на планината Копаоник. Иако се наоѓа на надморска височина од 681 метри, што ја прави највисоката бања во Србија, опкружена е со планини и висини од над 1000 метри, што овозможува блага умерена клима.
Луковска Бања е позната по изобилството на минерални води, по недопрената природа на шумите
и падини на планината Копаоник, како и кристално чистиот воздух. Според бројот на извори на минерални води, различниот состав, температура и нивниот притисок (над 100 l / s),Луковска бања припаѓа во најбогатите бањи во Србија.
Ако сакате тивка околина за вашите деловни состаноци или семинари, на располагање ви се повеке сали со капацитет од 100 седишта.
Врз основа на анализата на Институтот за хидрогеологија, како и препораките на Балнеолошкиот институт и Медицинскиот факултет од Белград, водата се препорачува за следниве третмани:
* Воспалителен ревматизам
* Дегенеративен ревматизам
* Остеопороза
* Гихт
* После оперативна рехабилитација од фрактура на коските и хирургија на коскено-зглобен систем
* Гинеколошки заболувања

Хотел Бела Јела располага со 85 соби, 8 апартмани и 2 луксузни апартмани.
Гостите имаат на располагање:
Удобно сместување
Медицински центар работи секој ден (викенди и празници) и се вршат прегледи и терапии
Отворен-затворен базен со термална вода
Велнес центар
Хотелски ресторан, велнес бар и лоби бар
Соба за забави
Игралиште за деца
Теретана

Откажување на резервација:
– 10% во случај на откажување 30 дена пред почетокот на користењето на услугите,
– 20% во случај на откажување 29 до 15 дена пред почетокот на користењето на услугите,
– 50% во случај на откажување 14 до осум дена пред почетокот на користењето на услугите,
– 85% во случај на откажување седум до еден ден пред почетокот на користењето на услугите,
– 100% во случај на откажување на денот или по почетокот на користењето на услугите.

Трошоците за отказ нема да се пресметуваат во следниве околности:
– во случај на смрт на член на потесното семејство (родител, брачен другар, деца),
– во случај на болест чија природа е таква што може да се земе како оправдана причина (со задолжително поднесување на извештај од лекар специјалист).

Доколку патникот самоволно го напушти хотелот пред датата која е определена на резервацијата, хотелот нема да го компензира останатиот износ.
Надоместокот за скратување на престојот не се наплаќа во случаи на: ненадејно боледување гостин, смрт во потесното семејство, елементарна непогода, вонредна состојба.

 

За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% депозит уплатен при самото резервирање од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање.

Сместување во собите после 14;00 часот ( прв ден )
Напуштање на собите до 11;00 часот ( последен ден )

Сите лични податоци кои се внесуваат во системот за резервирање се користат само и единствено за потребите на резервацијата.

Сите посебни потреби од страна на хотелот се потврдуваат на лице место од страна на самиот хотел.
Ако таквите дополнителни потреби изискуваат дополнително плаќање истото го плаќа клинетот и треба да се направи на лице место за време на престојот во хотелот.

Категоријата на хотелите се определува според законодавните одредби на соодветната држава.
Информацијата за услугите и конфорот кои што секој хотел ги нуди се осигурани од самите хотели.

Хотелот прифака рекламации во рок од 48 часа.

За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ потпишан од страна на гостинот и од овластените во хотелот.
Хотелот не прима домашни миленици

Агенцијата не сноси одговорност за загуба на облека, пари и документи оставени во собата на хотелот/објектот.

Агенцијата не сноси одговорност за штети настанати при неисполнување или нецелосно исполнување на услугата при појава на непретпоставена или виша сила која што не може да се предвиди или избегне од страна на агенцијата или нејзините суб агенти ако истите совесно ги извршиле своите должности.

Агенцијата не сноси одговорност за неточно потполнети обрзаци за резервација од страна на клиентот. Неправилното пополнување на името може да доведе пограничните служби да не ви дозволат влез во соодветната земја и да ви се откаже престојот.

Агенцијата не сноси одговорност, не ги обештетува и не ги компензира туристите кои се откажале од користењето на услугата или на дел од неа.

Агенцијата не ги компензира туристите за трошоци направени надвор од платената услуга.

Агенцијата не сноси одговорност пред туристот за неиздавање на виза кога тоа се бара. При поднесување на редовни документи и неиздавање на виза на туристот платените суми не се враќаат. При неиздавање на виза поради поднесување на непотполни или неточни документи, предходни криминални дејствија на туристот во соодветната земја, незапазување на роковите за поднесување на документите, како и не пријавување на интервју во конзуларните служби каде тоа се бара, услугата се поништува и се задржуваат пенали

Агенцијата не сноси одговорност за дејствија на погранични и царински служби, авиокомпании, автобуски и железнички превоз и не ги обештетува туристите независно од тоа дали поради таквите дејствија туристите неискористиле дел од услугите или целата услуга.

При штети кои што се нанесуваат во хотелите конретниот извршител или извршители прифаќа/ат материјална одговорност за штетата на лице место кога тоа се бара од оштетениот.

Агенцијата не прифаќа трошоци по тој основ и не е должна никакви компензации или обештетувања

Агенцијата не прифаќа трошоци поврзани со консумацијата за храна и пијалоци надвор од платената услуга и опишана во ваучерот издаден на клиентот.

Политики на Bela Jela 4* 🚕

Удобности

  • Бањарка
  • Бар на базен
  • Безжичен интернет
  • Забрането пушење цигари
  • Интернет во заеднички простории
  • Клима уред
  • Лекарски кабинет
  • Лоби
  • Мини бар-доплата
  • Парна бања
  • Сауна
  • Соба за багаж
  • Собен сервис-доплата
  • Телевизор
  • Фен
  • Централно греење

Оцени од гости (0 Оцени)

Пред  да уплатите треба да знете дека статусот на собите или места за аранжманот се менува постојано.
Усни барања за резервации не се  прифаќаат, ке се реализираат само резервации по е маил, ([email protected]) ...
Затоа потребно е да се информирате на 070 202 777, 047 202 777, 070 202 777, 070 307 999
или пишете на [email protected] за да ве информираме околу достапноста соби....
По потврдата од нас за достапност должни сте да извршите уплата.
Потребно за валидна резервација:
Ваш е маил и телефони задолжително
Број возрасни
Број деца (задолжително возраст на децата)
Презиме и Име за сите учесници
Број на пасош за сите учесници
Дата на раѓање ( ден/месец/година) за сите учесници
Адреса на живеење за сите учесници
За кој објект/аранжман е резервацијата
дата ОД
ДО дата
избор на СОБА (со соодветен број легла)

Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем назначен во Вашата резервацијата,
се молат патниците веднаш да го известат одговорното лице на рецепцијата,
доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести ОРГАНИЗАТОРОТ на патувањето или уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, и тоа уште првиот ден.
Напоменуваме дека рекламации од страна на патниците за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
Ве молиме во случај на било каков инцидент, да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот.
Организаторот на патувањето е должен да Ви помогне при посредување меѓу вас и надлежните институции.
Составен дел од оваа програма се Општите услови на патување на организаторот на патувањето.
За сите информации дадени усмено, агенцијата не сноси одговорност.
Ве молиме внимателно да ги прочитате условите на патување кои се составен дел од овој програм.
За било каков проблем должни сте да имате пишан со печат и потпис документ од објектот.

Правила и услови за престој во објектот.
Овие правила се врз основа на важечкото законодавство во земјата домаќин.
Почитувајте ги правилата зошто администрацијата на објектот може да го прекине престојот и услугите на гости кои ги прекршуваат правилата на недомакинско однесување во истиот.
Поплаки и препораки можат да бидат оставени во книгата за гости на рецепција или кај управникот.
Одјавување на собите е до 10:00 ч., пријавување по 14:00 ч. (локално време)
Обратете се на рецепција за информација каде се служи храна во објектот и време од-до.
Ако заминувате порано, обратете се на рецепцијата претходната вечер за да Ви приготват сув (ланч) пакет.
Вашите скапоцености, документи оставете ги во сефот на рецепција или во вашата соба. (доколку има сеф)
За предмети оставени без надзор во собата или во просториите на објектот, одговорноста е на гостинот .
Информирајте се на рецепција кои се бесплатни услуги во објектот....
Информирајте се на рецепција кои услуги се со плаќање....
Гостинот ја надоместува штетата во целост во согласност со условите и документите на објектот (ако има штета)
Доколку постои систем за видео надзор (освен во тоалетите и собите), во останатите простории на објектот, Вие се согласувате со видео надзорот.
Со цел да се обезбеди ред во објектот информирајте се на рецепција кои нешта се забранети како на пример:
Пушење цигари во собите, салоните и другите простории во хотелот и сл.
Употреба на електрични апарати во просториите (освен овластените) и сл.
Чување на запаливи материјали во просториите не е дозволено.
Внесување материјали и предмети кои се опасни за здравјето и животот на другите не е дозволено.
Отстранување и поместување на мебел од просториите.
Повреда на стандардите на однесување, вклучувајќи употреба на алкохол, дрога...
Агресивно однесување и активности кои се закануваат на здравјето и имотот на другите не е дозволено.
Оштетување на хотелскиот имот не е дозволено.
Прифаќање на посетители во собите по 20:00 ч. ако не се регистрирани не е дозволено.
Картичката (клучот) од вашата соба не смеете да ја давата не други лица.
Паркирање на автомобили на влез, излез, како и на тревниците не е дозволено .
Не е дозволен престој во објектот на домашни миленици.
Сместување, услови и плаќање на услуги во хотелот
Можете да ги плаќате услугите кои сте ги направиле во хотелот во готовина, дебитна или кредитна картичка.
За предвремено напуштање на објектот задолжително земете документ од рецепција со потпис и печат.
Услугите како што се рано пријавување (пред 14.00) и доцна одјавување (по 12.00) им се наплаќаат на гостите

Услови за туристичката агенција и гостинот
За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% уплата при самото резервирање
од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање.
Агентот или гостинот има право да ја откажи/промени резервацијата-се применуваат Општите услови за патување. (доколку не е поинаку превидено со правила и услови на објектот / аранжманот)
Откажување или промена на резервацијата на денот на заминување за аранжманот или на денот на пристигање на гостинот или порано напуштање на хотелот, платената сума не подлежи на враќање на агентот или гостинот
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ со потпис и печат потпишан од страна на овластените во објектот и потпис од гостинот.
Напомена:
Пред да ја извршите уплатата, Ве молиме контактирајте ја агенцијата за проверка на расположливи места.
 

ПРЕПОРАКИ И СОВЕТИ ОД ГРАНИЧНАТА ПОЛИЦИЈА
Преминување на државна граница на Република Македонија за физички лица: Државјани на Република Македонија државната граница можат да ја преминуваат со важечката патна исправа (биометриска патна исправа) или друг валиден документ со кој се овозможува преминување на државната границата согласно билатерален или меѓународен договор и виза доколку е потребна за земјата каде што патува.
Со лична карта граѓаните на Р. Македонија можат да патуваат во Србија, Албанија и Црна Гора.
Патната исправа мора да биде потпишана.
Пред патувањето да се провери датумот на важност на патната исправа.
Со визната либерализација граѓаните на Република Македонија можат да патуваат само на кратки патувања до 90 дена во период од 6 месеци. За престој подолг од три месеци (вработување, студирање и сл.), граѓаните на Република Македонија треба да поднесат апликација за виза за подолг престој, дозвола за престој или работна дозвола во дипломатското претставништво на земјата во која планираат да патуваат и подолго да претстојуваат.
Доколку станува збор за малолетно лице македонски државјанин до 14 години кој патува без својот родител или старател, за неговото патување потребна е писмена согласност од родителите или старателот, заверена од Министерството за внатрешни работи или нотар односно од дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во странство, доколку лицето патува кон Република Македонија.
Имајќи во предвид дека македонско грчката граница е надворешна граница на Европската унија (Шенген граница), условите за влез во Р.Грција се исти како за влез во било која земје членка на шенген зоната. Покрај основните документи за патување од страна на полициските службеници кои работат на граничните премини при преминување на државна граница можат да бидат побарани и дополнителни документи.
ТУРИСТИЧКИ ИЛИ ПРИВАТНИ ПАТУВАЊА
За патувања за туристички или приватни потреби потребни се: потврди за сместување, (ваучер) покана од домаќин, доколку се престојува кај истиот, потврда од организација која обезбедува сместување или друг соодветен документ во кој е наведено предвиденото сместување; потврди за маршрутата на патување, потврда за резервација на организирано патување или друг соодветен документ во кој се наведени предвидените планови за патувањето; потврди за враќање, повратен или повторен билет.
ДЕЛОВНИ ПАТУВАЊА:
За деловни патувања како докази за исполнување на условите за излез односно влез, можат да бидат побарани и покана од фирма или од орган за присуство на состаноци, конференции или настани поврзани со трговија, индустрија или работа; други документи со кои се утврдува постоење на трговски односи или односи поврзани со работењето; влезници за саеми и конгреси, доколку се посетуваат.
ПАТУВАЊЕ ЗА ШКОЛУВАЊЕ ИЛИ ОБУКА:
За патувања за потребите на учење или други видови обука потебни се потврда за запишување во наставен институт за целите на следење стручни или теоретски курсеви во рамките на основна и стручна обука; студентска карта или потврди за следење на курсеви.
НАУЧНИ, КУЛТУРНИ, СПОРТСКИ, РЕЛИГИОЗНИ НАСТАНИ:
За патувања за научни, културни, спортски или религиозни настани, или други причини потебнисе покани, влезници, пријави или програми во кои, доколку е можно, е наведено името на организацијата домаќин и должината на престојот, или друга потврда во која се наведува целта на посетата.
ПАРИЧНИ СРЕДСТВА:
Граѓаните који патуваат во странство треба да поседуваат доволно парични средства (во готово, кредитни картици, травел чекови и слично) за издржување во планираниот период за престојот во странство. За доволно парични средства не е пропишана сума бидејќи таа е индивидуална во однос на стандардот на земјата каде што се патува но вообичаено е да се пресметува педесет (50) евра од ден. Средствата може да бидат во готовина, травел чекови и кредитни картички кои ги поседува граѓанинот и валиден документ од банка за поседување парични средства.
ПРЕМИНУВАЊЕ ГРАНИЦА СО ПАТНИЧКО МОТОРНО ВОЗИЛО:
При преминување на државна граница со патничко моторно возило покрај националната возачка дозвола возачот треба да поседува и меѓународна возачка дозвола која во Република Македонија ја издава Авто Мото Сојуз на Македонија (освен со земјите со кој РМ има случено договор за користење на националните возачки дозволи). Моторното возило треба да биде соодветно меѓународно осигурано односно да поседува важечки зелен картон. Доколку возилото не е лична сопственост (согласно сообраќајна дозвола) треба да се поседува дозвола за управување со туѓо возило во странство која исто така ја издава АМСМ. При преминување на државната граница со товарно моторно возило возачите треба да ги поседуваат истите документи како и возачите на патничко моторно возило, патен налог и поседување на соодветни дозволи и документи кој се потребни за извршување на царинските процедури.
ПОСТАПКА КОГА ЌЕ СЕ ИЗГУБИ ИЛИ ОШТЕТИ ПАТНАТА ИСПРАВА:
Доколку лице државјанин на Република Македонија остане без патна исправа во некоја земја, потребно е да пријави губењето на исправата во најблиската полициска станица и да му се издаде потрврда за истото. Потоа со потврдата треба да се отиде во дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во таа земја, каде што на лицето ќе му се издаде патен лист за да се врати во Република Македонија. Доколку вашата патна исправа се оштети исто така се обраќате до најблиското ДКП на Република Македонијакаде ќе ви издадат патен лист. Пред да тргнете назад со патен лист доколку транзитирате преку повеќе земји информирајте се дали за некоја од планираните земји ќе ви треба соодветна виза за транзит.
Информации и контакт во странство како и за визниот режим на Република Македонија со други држави можете да добиете на сајтот на Министерството за надворешни работи  www.mfa.gov.mk 

Bela Jela 4* 🚕 Луковска бања, СРБИЈА

Ваша вкупна оцена за овој објект

Број на резервација

Пин код

Наслов на Вашата оцена

Ваша оцена

Каков вид на патување беше ова?

  • Бизнис
  • Парови
  • Семејство
  • Пријатели
  • Соло