TA Turist BitolaTA Turist Bitola
Заборавена лозинка?

Hotel Jenny 3*

Достапни соби

Не се пронајдени соби
Хотел
3 ѕвезди
ГРЦИЈА
Сивири
070 202 777, 047 202 777
7 ноќи

Цени 2021

 

Цените се по ЛИЦЕ во € за 7 полупансиони
Прво и второ дете до 13,99 г. со двајца возрасни на редовно легло – БЕСПЛАТНО

период услуга цена по лице во 1/4 соба
05.06 – 12.06 7 полупансиони 165
12.06 – 19.06 7 полупансиони 250
19.06 – 26.06 7 полупансиони 270
26.06 – 03.07 7 полупансиони 295
03.07 – 10.07 7 полупансиони 320
10.07 – 17.07 7 полупансиони 345
17.07 – 24.07 7 полупансиони 375
24.07 – 31.07 7 полупансиони 375
31.07 – 07.08 7 полупансиони 375
07.08 – 14.08 7 полупансиони 375
14.08 – 21.08 7 полупансиони 375
21.08 – 28.08 7 полупансиони 345
28.08 – 04.09 7 полупансиони 295
04.09 – 11.09 7 полупансиони 260
11.09 – 18.09 7 полупансиони 190
18.09 – 25.09 7 полупансиони 160

Цените се во €, се плаќа во денари 1€ = 62 денари.

 

Цените се по лице, за сместување минимум 2 возрасни лица во соба (плаќаат полна сума)
Услуга полупансион (појадок и вечера)
Термините обележани со црвено  се промо цени и на нив не следува попуст
Сместување во соба 1/2+2 = 1 голем (брачен) кревет + 2 единечни кревети

Во цената Е вклучено:
7 полупансиони (шведска маса)
Клима уред
Безжичен интернет
Користење отворен базен со слатка вода
Бесплатно лежалки, чадори на базен во хотелот
Детски дел во дворот на хотелот
Трошоци за организација на програмата

Во цената НЕ Е вклучено:
Превоз
Патничко осигурување (задолжително е да се има)
Туристичка такса 1,5 € по соба на ден (се плаќа во објектот)

Напомена:
Цената е за минимум 2 платежни возрасни лица во соба,
Цените се по лице и се однесуваат за услуга 7 полупансиони
Прво и второ дете до 13,99г. со 2 возрасни на редовно легло – БЕСПЛАТНО
Прво и второ дете 14-15,99г. со 2 возрасни на редовно легло по -70% од цената за 1 возрасен
Трет и четврт возрасен над 16 г., плаќаат по 50% од цената за 1 возрасен
Петто дете во соба од 0-8,99 години на дополнително легло плаќа по 10€ на ден

 

Превозот со автобус се извршува до туристичката дестинација, до пред хотелот.
Патниците самостојно го пренесуваат својот багаж од местото на запирање до објектот.
Сместување во собите е после 14 часот (локално време)
Напуштање на собите е до 10 часот (локално време)
За уплатени два аранжмани 7+7 попуст 7% на вториот аранжман (не се комбинира)
Туристичката такса се плаќа на лице место по пристигнувањето во објектот.
Агенцијата не превзема одговорност за квалитетот на интернет конекцијата во хотелот
Попустите не може да се комбинираат,
Сместувањето е согласно капацитетот на кревети (договорот за патување)
Купени или резервирани аранжмани по објавени/редовни цени не може да се споредуваат со ист аранжман понуден и продаден по рани резерваци или т.н. last minute специјални понуди пред отпочнувањето на аранжманот поради: отказ од клиент, намалена цена од сопственикот или непродадена соба од контингентот) НЕ следува корекција на цената.

 

Превоз

 

Халкидики – секоја САБОТА

Информации; цени, време на поаѓање, места на поаѓање до/од

Цена по ЛИЦЕ за ПРЕВОЗ од Скопје за Халкидики-секоја Сабота време на поаѓање цена
Скопје – Дрводекор 06:00 35 €
Велес – БП мотел Македонија 06:30 35 €
Штип – паркинг пред пошта, трансфер до Велес 05:40 45 €
Струмица – БП Макпетрол кај нов кружен тек, трансфер до Удово 07:00 45 €
Неготино – бензинска, Неготино 07:00 35 €
Удово – бензинска Удово 07:40 35 €
Граничен премин – бензинска Шимов 08:00 35 €

Деца од 2 до 11,99 г. попуст од редовната цена -10 €
Деца до 1,99 г.- бесплатно – не користи седишете во автобусот

Цена по ЛИЦЕ за ПРЕВОЗ од Битола за Халкидики-секоја Сабота време на поаѓање цена
Битола – Автобуска станица Транскоп – на перон 04;00 35 €
Прилеп – БП Селида,  трансфер до Битола 03;15 35 €
Струга – Хотел Дрим, трансфер до Битола 02;15 40 €
Кичево – БП Пуцко Петрол, трансфер до Битола 02;15 45 €
Охрид – БП Лук Оил излез кон Битола, трансфер до Битола 02;30 40 €
Ресен – спроти автобуска станица, трансфер до Битола 03;15 40 €

Деца од 2 до 11,99 г. попуст од редовната цена -10 €
Деца до 1,99 г.- бесплатно – не користи седишете во автобусот

ЧАС И МЕСТО НА ПОАЃАЊЕ ОД ГРЦИЈА

локално (грчко)  време македонско време летовалиште
15:00 14:00 Фурка
15:15 14:15 Сивири
15:30 14:30 Калитеа
16:00 15:00 Неа Потидеа
16:20 15:20 Неа Флогита

Релациите кои се наведени како (трансфер) се реализираат со патнички возила или комбe

Првиот ден на доаѓање и последниот ден на заминување патниците сами го пренесуваат својот багаж од местото на запирање до/од објектот на сместување.
Секој патник има право на превоз на 1 парче багаж до 20 кг и 1 парче рачен багаж.
Минимум 1 ден пред поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција
Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 мин пред поаѓањето.
Можни се доцнења во летната сезона заради густината на сообраќајот за кои однапред се извинуваме.
Вие сте должни да сте на договореното место и час, со Вашите документи и Вашиот багаж

 

Опис

 

Хотелот Џени е лоциран на 150 м. од прекрасната песочна плажа во центарот на Сивири.
Хотелот има базен, бар покрај базенот, детски дел, ресторан, рецепција, безжичен интернет……
Хотелот располага со 37 соби:

Во собите: клима уред (вклучен во цената), ТВ, фрижидер и тоалет (за 2018 ќе бидат реновирани)
Надворешниот базен и лежалките се бесплатни за користење од гостите.

1/4 (четирикреветна соба) стандард соба – еден брачен кревет и два единечни

Услуга
Полупансион – појадок и вечера на шведска маса
Појадок 08:00-10:00ч.
Вечера 19:00-21:00ч.

Плажа
150 метри од песочна плажа

Услови

 

При резервации се уплаќа аванс од 30% од вредноста на аранжманот, а остатокот по потврдувањето на резервацијата, и тоа најдоцна до 15 дена пред реализацијата на аранжманот.
Услови за “early booking”:
За резервација е потребно 50% уплата од сумата на аранжманот, доплата се врши најдоцна до датумот кога истекува попустот за рано букирање. Сите резервации направени или платени по предвидените датуми за рано букирање ќе бидат наплатени по редовни или ревидирани услови и цени актуелни во периодот на доплата.  

На промо цените не следува попуст за 2 последователни термини и попуст за рана резервација. 

За уплата на два или повеќе последователни термини одобруваме 7% попуст на вториот термин,
Попустите не може да се комбинираат,
Минималниот број на лица се определува според бројот на основни легла во сместувачката единица.
Во студио/апартман е дозволено сместување на лица согласно предвидениот капацитет (број на кревети), преку дозволениот број може да се смести максимум едно дете до 6 год. во кревет со родител,
Превозот ги слегува патниците на најблиската локација до сместувањето каде може да се паркира автобус,
Препорачуваме патничко осигурување (информации во агенцијата),
Минимум 1 ден пред секое поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција.
Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 минути пред поаѓањето.
Поради густиот сообраќај во текот на летната сезона можни се определени доцнења за кои однапред се извинуваме.
Патниците студиото/апартманот првиот ден го превземаат по 14:00 часот,
Последниот ден напуштање на  студиото/апартманот е до 09:00 часот наутро.
Патниците се должни сами да ја одржуваат хигиената за време на престојот.
Тоалетни и хигиенските производи самите гости си ги обезбедуваат.
По завршувањето на Вашиот престој должни сте да го оставите студиото/апартманот во чиста состојба.
Во случај на причинета материјална штета за време на престојот, корисникот на студиото/апартманот ја надоместува штетата на сопственикот на лице место.
Организаторот на патувањето го задржува правото по пат на ultra first или last minute понуда да ги објави и продаде слободните капацитети по цени кои се разликуваат од оние кои се веќе објавени во ценовникот. Лицата кои го уплатиле аранжманот по ценовник, немаат право на надомест на средства за разлика во цена.
Цената на аранжманот зависи од квалитетот и локацијата на објектот.
Минималниот број на лица се определува според бројот на основни легла во сместувачката единица.
Важат Општите услови на СКТМ и ТА ТУРИСТ ( прочитај ги тука )

Covid-19 Услови

 

With great pleasure we are informing you that we are going to open our “Jenny Hotel” 15 June 2020.

As in your respective countries, the Greek government as well, has prescribed new additions to the law of tourism all in order for protection of public health and none the less our guests and staff members.

-For the purposes of public health protection actions, the management of the property is obligated by the law to keep a record of staff members and all persons staying at the hotel with the below listed data

–   Full names, nationality, date of arrival and departure, contact details (address, phone, e-mail) – in order of communicating any close contacts in case of COVID 19, which may be identified afterwards.

–  Take in consideration General Regulation on Personal Data Protection (GDPR), and inform all visitors that this file is being saved for public health reasons.

Below listed recommendations of conduct:

-It is recommended for the of guests belonging to the vulnerable population groups to avoid entering reception area.
-The reception desk to/will have an antiseptic for use by the customer(fixed or non-fixed devices)
-In order to maintain distances, the property made a suitable configurationchanges of the reception desk area, adding floor marking at a distance of two meters where the guests  will stand.
-Disinfection of key cards, placement in a special container for disinfection.
-Extension of check out and check in between stays (check out until 10:00 and check in from 15:00).

This change in the time interval between each check in and check out is mandatory to ensure that between different customers the room is thoroughly cleaned and disinfected, as well as that is followed adequate natural ventilation of the space.
-Room cleaning activities, during the stay will not be performed as they were (however we still are going to perform daily activities, collecting garbage etc.)

-Daily change of linen and towels is now eliminated, changes can and will be executed during the night,butonly and solely as per customer’s request.
-Number of bathers in swimming pool: the maximum total number of people entering the swimming poolat same time it will not be bigger than one bather per 2.5 m 2 of water surface.
-Buffet will be the same as it was …. Guests will be self-serving, but in proper distance of 2m which will be assured the by following the floor markings.

We at Jenny Hotel, by accepting and following these recommendations we are not just following the law, we are adding a value in appreciation of all what the whole world has been through, we are making sure that we are all safe and able to enjoy the vacation greatly needed.

Please be advise  to visit the official web site http://www.visitgreece.gr/en/home/health_protocols  for detailed information.

For any other concerns or questions we are at your disposal.

Looking forward to our new venture this season, wishing you a nice weekend.

Sincerely Jenny Hotel Team

 

Политики на Hotel Jenny 3*

Удобности

  • Балкон
  • Бар на базен
  • Безжичен интернет
  • Интернет во заеднички простории
  • Кафе бар
  • Клима уред
  • Лекар на повик - доплата
  • Лоби
  • Мини клуб (за деца)
  • Под-плочки
  • Сеф на рецепција
  • Соба за багаж
  • Телевизор
  • Фрижидер

Оцени од гости (0 Оцени)

 

Пред  да уплатите треба да знете дека статусот на собите или места за аранжманот се менува постојано.
Усни барања за резервации не се  прифаќаат, ке се реализираат само резервации по е маил, ([email protected]) ...
Затоа потребно е да се информирате на 070 202 777, 047 202 777
или пишете ни на [email protected] за да ве информираме околу достапноста соби....
По потврдата од нас за достапност должни сте да извршите уплата.
Потребно за валидна резервација:
Ваш е маил и телефони задолжително
Број возрасни
Број деца (задолжително возраст на децата)
Презиме и Име за сите учесници
Број на пасош за сите учесници
Дата на раѓање ( ден/месец/година) за сите учесници
Адреса на живеење за сите учесници
За кој објект/аранжман е резервацијата
дата ОД
ДО дата
избор на СОБА (со соодветен број легла)

Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем назначен во Вашата резервацијата,
се молат патниците веднаш да го известат одговорното лице на рецепцијата,
доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести ОРГАНИЗАТОРОТ на патувањето или уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, и тоа уште првиот ден.
Напоменуваме дека рекламации од страна на патниците за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
Ве молиме во случај на било каков инцидент, да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот.
Организаторот на патувањето е должен да Ви помогне при посредување меѓу вас и надлежните институции.
Составен дел од оваа програма се Општите услови на патување на организаторот на патувањето.
За сите информации дадени усмено, агенцијата не сноси одговорност.
Ве молиме внимателно да ги прочитате условите на патување кои се составен дел од овој програм.
За било каков проблем должни сте да имате пишан со печат и потпис документ од објектот.

Правила и услови за престој во објектот.
Овие правила се врз основа на важечкото законодавство во земјата домаќин.
Почитувајте ги правилата зошто администрацијата на објектот може да го прекине престојот и услугите на гости кои ги прекршуваат правилата на недомакинско однесување во истиот.
Поплаки и препораки можат да бидат оставени во книгата за гости на рецепција или кај управникот.
Одјавување на собите е до 10:00 ч., пријавување по 14:00 ч. (локално време)
Обратете се на рецепција за информација каде се служи храна во објектот и време од-до.
Ако заминувате порано, обратете се на рецепцијата претходната вечер за да Ви приготват сув (ланч) пакет.
Вашите скапоцености, документи оставете ги во сефот на рецепција или во вашата соба. (доколку има сеф)
За предмети оставени без надзор во собата или во просториите на објектот, одговорноста е на гостинот .
Информирајте се на рецепција кои се бесплатни услуги во објектот....
Информирајте се на рецепција кои услуги се со плаќање....
Гостинот ја надоместува штетата во целост во согласност со условите и документите на објектот (ако има штета)
Доколку постои систем за видео надзор (освен во тоалетите и собите), во останатите простории на објектот, Вие се согласувате со видео надзорот.
Со цел да се обезбеди ред во објектот информирајте се на рецепција кои нешта се забранети како на пример:
Пушење цигари во собите, салоните и другите простории во хотелот и сл.
Употреба на електрични апарати во просториите (освен овластените) и сл.
Чување на запаливи материјали во просториите не е дозволено.
Внесување материјали и предмети кои се опасни за здравјето и животот на другите не е дозволено.
Отстранување и поместување на мебел од просториите.
Повреда на стандардите на однесување, вклучувајќи употреба на алкохол, дрога...
Агресивно однесување и активности кои се закануваат на здравјето и имотот на другите не е дозволено.
Оштетување на хотелскиот имот не е дозволено.
Прифаќање на посетители во собите по 20:00 ч. ако не се регистрирани не е дозволено.
Картичката (клучот) од вашата соба не смеете да ја давата не други лица.
Паркирање на автомобили на влез, излез, како и на тревниците не е дозволено .
Не е дозволен престој во објектот на домашни миленици.
Сместување, услови и плаќање на услуги во хотелот
Можете да ги плаќате услугите кои сте ги направиле во хотелот во готовина, дебитна или кредитна картичка.
За предвремено напуштање на објектот задолжително земете документ од рецепција со потпис и печат.
Услугите како што се рано пријавување (пред 14.00) и доцна одјавување (по 12.00) им се наплаќаат на гостите

Услови за туристичката агенција и гостинот
За валидна резервација ќе се смета, резервација направена со 30% уплата при самото резервирање
од страна на агентот или гостинот, а со целосна уплата до пред поаѓање.
Агентот или гостинот има право да ја откажи/промени резервацијата-се применуваат Општите услови за патување. (доколку не е поинаку превидено со правила и услови на објектот / аранжманот)
Откажување или промена на резервацијата на денот на заминување за аранжманот или на денот на пристигање на гостинот или порано напуштање на хотелот, платената сума не подлежи на враќање на агентот или гостинот
За валидни рекламации ќе се сметаат оние кои се со документ со потпис и печат потпишан од страна на овластените во објектот и потпис од гостинот.
Напомена:
Пред да ја извршите уплатата, Ве молиме контактирајте ја агенцијата за проверка на расположливи места.

ПРЕПОРАКИ И СОВЕТИ ОД ГРАНИЧНАТА ПОЛИЦИЈА
Преминување на државна граница на Република Македонија за физички лица: Државјани на Република Македонија државната граница можат да ја преминуваат со важечката патна исправа (биометриска патна исправа) или друг валиден документ со кој се овозможува преминување на државната границата согласно билатерален или меѓународен договор и виза доколку е потребна за земјата каде што патува.
Со лична карта граѓаните на Р. Македонија можат да патуваат во Србија, Албанија и Црна Гора.
Патната исправа мора да биде потпишана.
Пред патувањето да се провери датумот на важност на патната исправа.
Со визната либерализација граѓаните на Република Македонија можат да патуваат само на кратки патувања до 90 дена во период од 6 месеци. За престој подолг од три месеци (вработување, студирање и сл.), граѓаните на Република Македонија треба да поднесат апликација за виза за подолг престој, дозвола за престој или работна дозвола во дипломатското претставништво на земјата во која планираат да патуваат и подолго да претстојуваат.
Доколку станува збор за малолетно лице македонски државјанин до 14 години кој патува без својот родител или старател, за неговото патување потребна е писмена согласност од родителите или старателот, заверена од Министерството за внатрешни работи или нотар односно од дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во странство, доколку лицето патува кон Република Македонија.
Имајќи во предвид дека македонско грчката граница е надворешна граница на Европската унија (Шенген граница), условите за влез во Р.Грција се исти како за влез во било која земје членка на шенген зоната. Покрај основните документи за патување од страна на полициските службеници кои работат на граничните премини при преминување на државна граница можат да бидат побарани и дополнителни документи.
ТУРИСТИЧКИ ИЛИ ПРИВАТНИ ПАТУВАЊА
За патувања за туристички или приватни потреби потребни се: потврди за сместување, (ваучер) покана од домаќин, доколку се престојува кај истиот, потврда од организација која обезбедува сместување или друг соодветен документ во кој е наведено предвиденото сместување; потврди за маршрутата на патување, потврда за резервација на организирано патување или друг соодветен документ во кој се наведени предвидените планови за патувањето; потврди за враќање, повратен или повторен билет.
ДЕЛОВНИ ПАТУВАЊА:
За деловни патувања како докази за исполнување на условите за излез односно влез, можат да бидат побарани и покана од фирма или од орган за присуство на состаноци, конференции или настани поврзани со трговија, индустрија или работа; други документи со кои се утврдува постоење на трговски односи или односи поврзани со работењето; влезници за саеми и конгреси, доколку се посетуваат.
ПАТУВАЊЕ ЗА ШКОЛУВАЊЕ ИЛИ ОБУКА:
За патувања за потребите на учење или други видови обука потебни се потврда за запишување во наставен институт за целите на следење стручни или теоретски курсеви во рамките на основна и стручна обука; студентска карта или потврди за следење на курсеви.
НАУЧНИ, КУЛТУРНИ, СПОРТСКИ, РЕЛИГИОЗНИ НАСТАНИ:
За патувања за научни, културни, спортски или религиозни настани, или други причини потебнисе покани, влезници, пријави или програми во кои, доколку е можно, е наведено името на организацијата домаќин и должината на престојот, или друга потврда во која се наведува целта на посетата.
ПАРИЧНИ СРЕДСТВА:
Граѓаните који патуваат во странство треба да поседуваат доволно парични средства (во готово, кредитни картици, травел чекови и слично) за издржување во планираниот период за престојот во странство. За доволно парични средства не е пропишана сума бидејќи таа е индивидуална во однос на стандардот на земјата каде што се патува но вообичаено е да се пресметува педесет (50) евра од ден. Средствата може да бидат во готовина, травел чекови и кредитни картички кои ги поседува граѓанинот и валиден документ од банка за поседување парични средства.
ПРЕМИНУВАЊЕ ГРАНИЦА СО ПАТНИЧКО МОТОРНО ВОЗИЛО:
При преминување на државна граница со патничко моторно возило покрај националната возачка дозвола возачот треба да поседува и меѓународна возачка дозвола која во Република Македонија ја издава Авто Мото Сојуз на Македонија (освен со земјите со кој РМ има случено договор за користење на националните возачки дозволи). Моторното возило треба да биде соодветно меѓународно осигурано односно да поседува важечки зелен картон. Доколку возилото не е лична сопственост (согласно сообраќајна дозвола) треба да се поседува дозвола за управување со туѓо возило во странство која исто така ја издава АМСМ. При преминување на државната граница со товарно моторно возило возачите треба да ги поседуваат истите документи како и возачите на патничко моторно возило, патен налог и поседување на соодветни дозволи и документи кој се потребни за извршување на царинските процедури.
ПОСТАПКА КОГА ЌЕ СЕ ИЗГУБИ ИЛИ ОШТЕТИ ПАТНАТА ИСПРАВА:
Доколку лице државјанин на Република Македонија остане без патна исправа во некоја земја, потребно е да пријави губењето на исправата во најблиската полициска станица и да му се издаде потрврда за истото. Потоа со потврдата треба да се отиде во дипломатско конзуларното претставништво на Република Македонија во таа земја, каде што на лицето ќе му се издаде патен лист за да се врати во Република Македонија. Доколку вашата патна исправа се оштети исто така се обраќате до најблиското ДКП на Република Македонијакаде ќе ви издадат патен лист. Пред да тргнете назад со патен лист доколку транзитирате преку повеќе земји информирајте се дали за некоја од планираните земји ќе ви треба соодветна виза за транзит.
Информации и контакт во странство како и за визниот режим на Република Македонија со други држави можете да добиете на сајтот на Министерството за надворешни работи  www.mfa.gov.mk 

 

Hotel Jenny 3* Сивири, ГРЦИЈА

Ваша вкупна оцена за овој објект

Број на резервација

Пин код

Наслов на Вашата оцена

Ваша оцена

Каков вид на патување беше ова?

  • Бизнис
  • Парови
  • Семејство
  • Пријатели
  • Соло