TA Turist BitolaTA Turist Bitola
Заборавена лозинка?

Сараево – 2 ноќи

1 ДЕН (04.12.’20 – петок) : БИТОЛА Состанок на групата на Градската Автобуска Станица во 17.30 часот. Поаѓање за Босна и Херцеговина во 18.30 часот. Патот води преку Скопје, Ниш, Лесковац, Чачак…ноќно и денско патување, со кратки попатни одмори.

2 ДЕН (05.12.’20 – сабота) : САРАЕВО Пристигнување во Сараево во утринските часови… панорамски разглед на градот со стручен водич…Баш Чаршија, Парламентот, Грбавица, изворот на реката Босна (Врело Босне), местото каде е извршен атентатот врз Франц Фердинанд, Олимписките борилишта…Сместување во хотел. Слободно време. Во вечерните часови – по желба, прошетка низ Баш Чаршија. Ноќевање.

3 ДЕН (06.12.’20 – недела) : САРАЕВО – КОЊИЦ – ЈАБЛАНИЦА – МОСТАР Појадок. По појадокот – слободно време за индивидуален разглед на градот, или Ви нудиме факултативен полудневен излет по долината на Неретва (со попатна посета на познатиот „ТУНЕЛ СПАСА“), посета на Коњиц и Титовиот бункер – познат и како АВК (Атомска Воена Команда), направен да го заштити Југословенскиот Претседател, како и 350 негови најблиски соработници од евентуален нуклеарен напад…АВК е атомско засолниште и е еден од најголемите подземни објекти направени во бившата држава…патувањето продолжува за Мостар – најважниот град во Херцеговина…посета на старата чаршија, Камениот мост (16.век) – ремек-делото на Мимар Хајрудин, кулите Тара и Хелебија, Караѓоз-беговата џамија…слободно време за одмор, или индивидуален разглед на градот…поаѓање за Сараево, со попатна посета на Јабланица – можност за ручек во некој од рестораните покрај магистралата, со преубав поглед на Неретва…враќање во хотел во касните попладневни часови. Ноќевање.

4 ДЕН (07.12.’20 – понеделник) : САРАЕВО – ВИШЕГРАД – МЕЧАВНИК (ДРВЕНГРАД) – БИТОЛА Појадок. По појадокот – одјавување од хотелот. Слободно време за шопинг во центарот (посетете го BBI трговскиот центар – препорака) до 12.00 часот, кога е и предвидено поаѓање за Македонија, со попатна посета на Вишеград, посета на култниот мост овековечен во делото на Иво Андриќ „На Дрини Чуприја“, како и етно-селото на Емир Кустурица – „Дрвенград“…пристигнување во Македонија во раните утрински часови – наредниот ден.

ЦЕНА на АРАНЖМАНОТ :
 
5.390,00 ден. (87 €) – FIRST MINUTE ЦЕНА (за уплати до 07.11.2020!!!)

    5.990,00 ден. (97 €) – РЕДОВНА ЦЕНА 

Бесплатни ТРАНСФЕРИ од Струга, Охрид, Ресен, Кичево, Прилеп, Велес, Скопје и Куманово,

 

ЦЕНАТА на АРАНЖМАНОТ ВКЛУЧУВА :
Автобуски превоз на горенаведената релација,
разглед на Сараево со стручен водич,
2 НП (шведска маса) во Сараево хотел со 4*,
туристичката такса,
посета на Мокра Гора (Дрвенград),
посета на Вишеград,
организација, водство и реализација на аранжманот.

ЦЕНАТА на АРАНЖМАНОТ НЕ ВКЛУЧУВА :
Факултативните излети и посети, влезниците при посета на културно-историските споменици…
посета на “Тунел Спаса“ (трансфер + влезница) + полудневен излет по долината на реката Неретва (Коњиц – Мостар – Јабланица) 3-от ден – 45 € по лице (трансфер+водич+влезница за бункерот),
патничкото осигурување (160,00 ден. по лице),
Вечера во Национален Ресторан или “HS”-Пивницата (a la-carte), влезница за Дрвенград – 2 € по лице.

ОПИС на ФАКУЛТАТИВАТА :

ТУНЕЛОТ НА СПАСОТ :

За време на граѓанска војна во БиХ, Сараево беше опседнато од агресорските сили вкупно 44 месеци (околу 1320 денови), почнувајќи од 5.Април 1992 година, па се до 29.Февруари 1996 година. Главниот град беше во потполна комуникациска, воена и економска блокада, па поради тоа се појави потреба за изнајдување на алтернативни решенија за дотур на храна и други потрепштини – потребни за каков-таков живот на граѓаните на Сараево. Едно од тие алтернативни решенија беше и прокопувањето на овој тунел, кој не може баш и да се каже дека е прав тунел, со оглед на неговите димензии (должина – 800 м.; висина – 1,6 м. и ширина 1 м.), меѓутоа со текот на времето, се покажа дека покрај аеродромот на кој беше дозволено да слетуваат само хуманитарните авиони од целиот свет, овој тунел беше единствената врска на Сараево со внатрешноста на БиХ….Вкупно се ископани околу 2.800 м3 (кубни метри) земја. Инсталирани се околу 170 м3 дрва и околу 45 тони метал. Целиот инсталиран материјал беше транспортиран рачно од магацинот до местото за инсталација, на просечно растојание од 500 метри. Ископаниот материјал бил пренесен со колички на просечно транспортно растојание од 200 метри. Вкупната количина на вакви транспортирани материјали беше приближно 3.500 тони. За целата работа, од почетокот на изградбата до пробивот на тунелот, беа потрошени околу 56.000 часа ефективна работа на сите учесници во изградбата. За потребите на армијата, во градот биле внесени 36.705 кг медицински материјали, 549.326 кг воена опрема и 3.930.428 кг разни материјално-технички средства.

АТОМСКИОТ БУНКЕР на ТИТО во КОЊИЦ

Атомската Војна Команда, позната и како АВК или бункер на Тито, е поранешен нуклеарен бункер и воен команден центар лоциран во близина на градот Коњиц во Босна и Херцеговина. Наменет за заштита на југословенскиот претседател Јосип Броз Тито и до 350 членови на неговиот потесен круг во случај на нуклеарен конфликт. Структурата се состои од станбени области, конференциски сали, канцеларии и други области. Бункерот остана државна тајна сè до распадот на Југославија во 90-тите години на минатиот век. Изградена меѓу 1953 и 1979 година во рид во подножјето на планината Златар, АВК е најголемото атомско засолниште и еден од најголемите подземни објекти некогаш изградени во поранешна Југославија. Повеќе од десет години по нејзиното завршување, таа беше најтајната воена инсталација во земјата. Сите градежни работници беа внимателно избрани и проверени, потпишаа договор за молчење, а сите членови на персоналот поминаа највисока безбедносна проверка. Во 1979 година, работата беше завршена по 26 години и беа потрошени 4,6 милијарди долари за трошоци за изградба.

НАПОМЕНИ ЗА РАСПОРЕД НА СЕДЕЊЕ ВО АВТОБУС:

Со потпишување на договорот за патување, патникот е должен да го прифати местото во автобус кое ќе му го додели агенцијата. Дополнителни промени не е можни. Агенцијата го прави распоредот на седење, земајќи ги во предвид постарите лица, семејствата со мали деца, трудници, како и периодот на уплатата. Ако патникот сака да резервира одредено седиште, при уплатата во агенцијата може да доплати 10 евра по лице и да бира седиште (освен првиот ред, кој е резервиран за персоналот)

НАПОМЕНА :
За изведување на овој аранжман – потребен е минимум од 40 патници. За евентуален отказ на овој аранжман – патниците ќе бидат известени најкасно 5 дена пред денот на поаѓање.

Патувањето се одвива според новите пропишани протоколи за работа со туристички групи, во време на пандемија

Патниците се должни во секое време да внимаваат на својата и безбедноста на сите во групата, како и да ги почитуваат дадените насоки и препораки за однесување во автобус од страна на организаторот.

Доколку дојде до непредвидена „виша сила“ за нереализирање на патувањето, поради новонастанати ситуации кои агенцијата не можела да ги предвиди, уплатените средства ќе бидат вратени на клиентот.

Доколку патувањето се реализира според планираното и нема никакви пречки за негова реализација, а дојде до откажување од страна на патникот, тогаш откажувањето ќе се реализира во согласност со општите услови за патување.

За отказ на резервација важат опшите услови, односно :

– за отказ до 30 дена пред патувањето се задржува 30% од сумата.
– за отказ 29 до 15 дена пред патувањето се задржува 50% од сумата.
– за отказ 14 до 5 дена пред патувањето се задржува 80% од сумата.
– за отказ 5-0 дена пред патувањето се задржува 100% од сумата.

Агенцијата го задржува правото за измена на редоследот на поедини содржини во програмата (застој во сообраќај, локални штрајкови, локални предупредувања, каснење на патници, непочитување на сатница закажана однапред од страна на агенцијата.

Во согласност со одредбите на Законот за туристичка дејност, за ова патување важат и се применуваат Општите услови за патување